FAQ

Przed skontaktowaniem się z administracją portalu randkowego, sprawdź najczęściej zadawane pytania. Być może tu znajdziesz odpowiedź na nurtujące cię pytania i będziesz mógł szybciej umówić się na randki w twoim mieście. „Najczęściej zadawane pytania” to ciągle uzupełniana lista najpopularniejszych zapytań wraz z przygotowanymi przez administrację odpowiedziami. Mamy nadzieję, że okażą się one pomocne.

Najpopularniejsze pytania

Rejestracja. Zapomniałem swojego hasła, co mam robić?

Jeśli zapomniałeś hasła, prosimy o kliknięcie w „Zresetuj hasło“. Instrukcje, dotyczące zresetowania hasła zostaną przesłane na adres mailowy, podany przy rejestracji.

Mój profil. Jak zmienić swoje dane profilowe?

Informacje o sobie można zmienić po wejściu na swój profil (w tym celu należy kliknąć w swój awatar). Pewna informacja - płeć i data urodzenia - nie może być zmieniona.

Mój profil. Jak usunąć swoje konto?

Aby usunąć swoje konto, należy wejść w zakładkę „Moje konto“ (w menu u góry), kliknąć w „Ustawienia“>„Status profilu“. Redagując status profilu można wybrać opcję zawieszenia profilu lub całkowitego jego usunięcia. Po zawieszeniu profilu staje się on niewidoczny dla innych użytkowników serwisu. Do korzystania z serwisu można powrócić w dowolnej chwili. Jeśli chcesz usunąć konto na stałe, wybierz opcję „Usuń profil“. Po potwierdzeniu możesz zmienić zdanie i powrócić do korzystania z konta w ciągu 7 dni. Po upływie tego czasu twoje konto zostanie usunięte bez możliwości jego przywrócenia.

Zdjęcia. W jaki sposób zamieścić zdjęcia?

Zamieścić zdjęcia można poprzez kliknięcie w „Moje konto“ (menu u góry), wybranie opcji „Moje zdjęcia“ i kliknięcie w „Dodaj więcej zdjęć“. Zdjęcia staną się widoczne dla użytkowników serwisu po uprzednim potwierdzeniu przez administrację. Wszystkie zamieszczone zdjęcia powinny być zgodne z zasadami zamieszczania zdjęć naszego serwisu.

Zdjęcia. Dlaczego moje zdjęcia nie były zamieszczone?

Administracja serwisu zamieszcza wyłącznie zdjęcia dobrej jakości, przedstawiające tylko osobę, do której należy konto (jej twarz lub inną wyraźnie rozpoznawalną część ciała). Poza tym, zabrania się: ustawiania zdjęcia z genitaliami jako podstawowego; zamieszczania zdjęć, do których prawa autorskie są zastrzeżone; zamieszczania zdjęć o charakterze reklamowym lub z widocznymi adresami do innych stron; zamieszczania zdjęć, przedstawiających inne osoby (nie odnosi się do kont, założonych przez pary); zamieszczania zdjęć o charakterze obraźliwym lub agresywnym; zamieszczania kilku jednakowych zdjęć; zamieszczania zdjęć, przedstawiających innych użytkowników serwisu.

Płatności SMS. Jak zatrzymać SMS subskrypcję?

Sposób dezaktywacji usług zależy od rodzaju zamówionej usługi. Prosimy o kliknięcie w zakładkę „Członkostwo“>„Moje członkostwo“, aby uzyskać dokładne instrukcje, dotyczące anulowania zamówionych usług. Zamówione usługi można dezaktywować w dowolnej chwili. Cena SMSa zatrzymującego usługę - jak za zwykłą wiadomość SMS.

Płatności. Jakie są dostępne sposoby opłaty?

Wszystkie dostępne sposoby opłaty są podane w zakładce „Członkostwo“. Opłaty można dokonać za pośrednictwem karty kredytowej, przelewu bankowego lub telefonu komórkowego. Wszystkie opłaty są anonimowe. Polecamy dokonywanie opłaty za pośrednictwem karty kredytowej, gdyż jest to najtańsza dostępna opcja. Dostępne sposoby opłaty mogą się różnić zależnie od miejsca przebywania użytkownika.

Płatności kartą kredytową. Jaka informacja jest widoczna w rachunku bankowym?

Chcielibyśmy zaakcentować, jaka informacja NIE będzie widoczna - w rachunku bankowym nie znajdzie się żadna wzmianka o wykupieniu usług w serwisie Edate.pl. Rachunek bankowy będzie zawierał nazwę banku, pośrednika opłaty (dane spółki Dotpay lub P24), sumę oraz czas. Żadnych powiązań z naszym serwisem. Zapewnienie anonimowości i dyskrecji są naszym najważniejszym zadaniem.

Płatności. Wykupiłem pakiet VIP. Dlaczego nie mogę wysyłać wiadomości?

Pakiet VIP jest pakietem usług dodatkowych, który uzupełnia funkcjonalność członkostwa Premium. Możliwość wysyłania wiadomości jest udostępniana wyłącznie po wykupieniu członkostwa Premium.

Płatności. Jak zatrzymać pobieranie opłat z karty kredytowej?

Aby dezaktywować pobieranie opłat z karty kredytowej, należy wejść w zakładkę „Moje członkostwo“> "Przedłużyć członkostwo Premium lub Przedłużyć Pakiet VIP">„Pomoc“->„Opłata subskrypcyjna“ i wybrać subskrypcję, którą chciałbyś dezaktywować. Opłata za aktywne subskrypcje będzie pobierana automatycznie po wygaśnięciu członkostwa.

Wiadomości. Dlaczego moja wiadomość nie została wysłana?

Tylko użytkownicy, posiadający członkostwo Premium mogą komunikować z innymi użytkownikami. Pakiet VIP nie umożliwia wysyłania wiadomości. Poza tym, niektóre wiadomości mogą być blokowane automatycznie. Prosimy o sprawdzenie, czy treść wiadomości nie zawiera linków lub reklamy innych serwisów.

Rejestracja

Posiadam konto, dlaczego nie mogę się na nie zalogować?

Zalogować się na konto można podając adres e-mail lub nazwę użytkownika oraz hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, zresetować je możesz tutaj.

Gdy próbuję wejść na swoje konto, otrzymuję komunikat o jego zablokowaniu. Dlaczego?

Konto zostało zablokowane za naruszenie regulaminu naszego serwisu. Najczęstszym powodem zablokowania jest świadczenie płatnych usług seksualnych. Jeśli nie wiesz, dlaczego twoje konto zostało zablokowane lub sądzisz, że zostało ono zablokowane przez pomyłkę, skontaktuj się z administracją serwisu.

Mój profil

Jak ukryć czas mojej ostatniej wizyty w serwisie?

Czas ostatniej wizyty można ukryć po wejściu na swój profil i zaznaczeniu „Ukryj“ przy opcji „Czas ostatniej wizyty“. Opcja ta jest dostępna wyłącznie użytkownikom, którzy wykupili pakiet VIP.

Jak mogę ukryć reakcje na moim profilu?

Reakcje można ukryć po wejściu na swój profil i zaznaczeniu „Ukryj“ przy opcji „Reakcje“. Opcja ta jest dostępna wyłącznie użytkownikom, którzy wykupili pakiet VIP.

Zmieniłem dane profilowe. Dlaczego nie są one wyświetlane?

Prosimy o odrobinę cierpliwości, zmiany będą widoczne w ciągu kilku minut.

Dlaczego został usunięty opis na moim profilu?

Opis może być zmieniony lub usunięty przez administrację, jeśli zawiera on dowolną informację kontaktową - numer telefonu, konto skype, adres e-mail lub jest sprzeczny z regulaminem naszego serwisu.

W jaki sposób mogę zmienić swoją nazwę użytkownika?

Nazwę użytkownika można zmienić po wejściu w zakładkę „Moje konto“ (menu u góry), klikając w „Ustawienia“ i „Redaguj“ przy opcji „Nazwa użytkownika“. Koszt zmiany nazwy użytkownika wynosi 250 kredytów.

W jaki sposób mogę zmienić adres e-mail, podany przy rejestracji?

Adres e-mail można zmienić po wejściu w zakładkę „Moje konto“ (menu u góry), klikając w „Ustawienia“. Po wpisaniu nowego adresu e-mail należy go potwierdzić.

W jaki sposób mogę zawiesić mój profil?

Zawiesić konto można w zakładce „Moje konto“>„Ustawienia“, redagując „Status profilu“. Po zawieszeniu profilu staje się on niewidoczny dla innych użytkowników serwisu, nie będą oni mogli się z tobą skontaktować. Do korzystania z serwisu można powrócić w dowolnej chwili.

Zdjęcia

Nie chcę zamieszczać żadnych zdjęć. Co mogę zrobić?

Z naszego doświadczenia wynika, że profile ze zdjęciami są znacznie bardziej popularne. Polecamy zamieszczenie przynajmniej jednego zdjęcia profilowego. Jeśli jesteś nieśmiały(-a), nie musisz pokazywać zbyt wiele na zamieszczonym zdjęciu. Poza tym, możesz je ustawić jako sekretne.

Jak mogę usunąć komentarz pod moim zdjęciem?

Po wejściu w zakładkę „Moje konto“->„Mój profil“, należy kliknąć w zdjęcie, przy którym został zamieszczony komentarz. Po kliknięciu w trójkącik przy komentarzu pojawi się opcja „Usuń“.

Moje zdjęcia zostały usunięte. Dlaczego?

Aby poznać dokładne powody usunięcia zdjęć, prosimy o kontakt z administracją serwisu.

Jak mogę zmienić zdjęcie podstawowe?

Po wejściu w zakładkę „Moje konto“->„Moje zdjęcia“, należy wybrać, które zdjęcie chcesz ustawić jako podstawowe i kliknąć w „Redaguj“>„Ustaw jako podstawowe“. I już!

Co to jest sekretne zdjęcie?

Jeżeli chcesz załączyć prywatne, pikantne zdjęcia i nie chcesz, by oglądał je każdy – możesz zamieścić zdjęcia sekretne. Zdjęcia sekretne są widoczne innym użytkownikom serwisu po udzieleniu przez ciebie zezwolenia na ich oglądanie.

W jaki sposób inni użytkownicy mogą obejrzeć moje zdjęcia sekretne?

Użytkownik będzie mógł obejrzeć twoje zdjęcia sekretne po wysłaniu prośby i otrzymaniu zezwolenia. Aby poprosić o zezwolenie, użytkownik powinien kliknąć w twoje zdjęcie sekretne (oznaczone kłódką) i wysłać do ciebie prośbę. Może też zaproponować ci kredyty za pokazanie zdjęć (opcja ta jest dostępna wyłącznie mężczyznom i parom, proszącym o zezwolenie). Po przyjęciu kredytów nie będziesz mógł usunąć udzielonego zezwolenia przez 24 godziny. W innym przypadku udzielone zezwolenie może być usunięte w dowolnym czasie.

W jaki sposób otrzymać zezwolenie na obejrzenie sekretnych zdjęć?

Aby poprosić o zezwolenie, należy kliknąć w sekretne zdjęcie użytkownika (oznaczone kłódką) i wysłać prośbę. Możesz też zaproponować mu kredyty za udzielenie zezwolenia (opcja ta jest dostępna wyłącznie mężczyznom oraz parom, proszącym o zezwolenie). Jeśli proponowane przez ciebie kredyty zostały zaakceptowane, będziesz mógł oglądać sekretne zdjęcia użytkownika przez przynajmniej 24 godziny. Jeśli twoja propozycja została odrzucona, kredyty zostaną ci zwrócone.

Otrzymałem zgodę na obejrzenie sekretnych zdjęć. Dlaczego już ich nie widzę?

Otrzymane zezwolenia są widoczne w zakładce „Zezwolenia“>„Otrzymane“. Jeśli nie widzisz tam otrzymanego zezwolenia, zostało ono już usunięte. Możesz ponownie wysłać prośbę do użytkownika.

Moje zdjęcie jest oznaczone jako sekretne. Dlaczego nadal mogę je zobaczyć?

Ty (i tylko ty) możesz widzieć wszystkie swoje zdjęcia, zarówno te publiczne, jak i sekretne. Inni użytkownicy będą mogli zobaczyć twoje zdjęcia sekretne po otrzymaniu zezwolenia.

Dlaczego nie mogę dodać zdjęcia do wiadomości?

Zdjęcie do wiadomości będziesz mógł dodać po wykupieniu członkostwa Premium.

Inny użytkownik używa moich zdjęć. Co mogę zrobić?

Prosimy o zgłoszenie użytkownika do administracji serwisu. Użytkownik zostanie usunięty po przedstawieniu dowodów, że zdjęcia, z których korzysta, należą do ciebie.

Płatności

Otrzymałem kod SMSem, gdzie mam go wpisać?

Otrzymanego kodu nigdzie nigdy nie należy wpisywać, jest niezbędny tylko przy rozwiązywaniu problemów. Jeśli otrzymałeś kod, a twoje członkostwo nie zostało przedłużone, prosimy o kontakt z administracją serwisu poprzez napisanie do niego wiadomości na portalu lub mailowo na adres [email protected]

Otrzymałem SMS, informujący, że posiadam aktywną subskrypcję. Dlaczego w takim razie nie mam aktywnego członkostwa?

Otrzymana wiadomość oznacza, że subskrypcja na twoim profilu jest już aktywna. Aby przedłużyć działanie usługi, należy dezaktywować zamówioną wcześniej usługę i spróbować aktywować ją ponownie. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Jak mogę się dowiedzieć, czy opłata została pobrana?

Pobrane opłaty można sprawdzić w zakładce „Członkostwo“>„Historia wpłat“. Jeśli wpłata jest widoczna w historii wpłat, została ona pobrana.

Czy mogę dokonać opłaty za pośrednictwem dowolnego operatora?

Opłaty można dokonać za pośrednictwem dowolnego polskiego operatora sieci komórkowej. Proszę upewnić się, że nie masz blokady na numery specjalne oraz wystarczającą kwotę na koncie.

Czy są przechowywane dane osobowe, dotyczące mojej transakcji?

Nie, żadne dane osobowe nie są gromadzone ani przechowywane przez nasz system. Korzystamy z usług godnych zaufania pośredników, którzy zapewniają dyskrecję osobom, dokonującym opłat.

Kontakty

W jaki sposób mogę zablokować lub odblokować użytkownika?

Zablokować użytkownika można po wejściu na jego profil i kliknięciu w „Więcej“>„Zablokuj lub zgłoś“. Po zablokowaniu użytkownik nie będzie mógł wejść na twój profil lub skontaktować się z tobą.

Czy zablokowani użytkownicy mogą widzieć mój profil?

Nie, informacja podana na twoim profilu nie jest widoczna dla osób, które były przez ciebie zablokowane. Nie mogą one także się z tobą skontaktować.

Co się stanie, gdy zablokuję użytkownika?

Zablokowany użytkownik nie może wejść na twój profil lub skontaktować się z tobą.

Czym jest lista Wybranych użytkowników?

Czasem chciałbyś „oznaczyć“ użytkownika bez informowania go o tym. Możesz go po prostu dodać do swojej listy Wybranych.

Czy użytkownicy są powiadamiani o tym, że dodałem ich do swojej listy Wybranych?

Nie, lista Wybranych użytkowników jest prywatna - użytkownicy nie otrzymują powiadomień i tylko ty wiesz, kto jest na tej liście.

Jak dodać użytkownika do listy wybranych?

Aby dodać użytkownika do listy Wybranych, należy kliknąć w ikonkę z gwiazdką na profilu użytkownika. Listę Wybranych użytkowników można znaleźć w zakładce „Kontakty“.

Jak zaprosić użytkownika do przyjaciół?

Aby zaprosić użytkownika do przyjaciół, należy kliknąć w „Dodaj do przyjaciół“. Aby zostać przyjaciółmi, wysłana przez ciebie prośba powinna być potwierdzona przez użytkownika. Zanim użytkownik potwierdzi prośbę, będzie ona widoczna jako niepotwierdzona.

Jak usunąć użytkownika z listy wybranych?

Istnieją dwa sposoby na usunięcie użytkownika z listy Wybranych: można wejść w zakładkę „Kontakty“>„Wybrani“ i usunąć wybranych użytkowników z listy, innym sposobem jest usunięcie ikonki z gwiazdką na profilu wybranego użytkownika.

Jak usunąć użytkownika z listy moich przyjaciół?

Aby usunąć użytkownika z listy przyjaciół, należy kliknąć w zakładkę „Kontakty“->„Przyjaciele“ i usunąć wybranych.

Anonse randkowe

Czym się różni Hotline od Anonsów randkowych?

Na Hotline użytkownik może napisać wiadomość do wszystkich użytkowników o tym, co przyszło mu do głowy. Anonse randkowe są miejscem przeznaczonym wyłącznie dla szukających partnerów na realne spotkanie lub randki.

Czym są anonse randkowe?

Anonse randkowe są specjalnym miejscem naszego serwisu, gdzie użytkownicy mogą wpisywać swoje anonse, dotyczące znalezienia odpowiednich użytkowników z tego samego miasta i w tym samym celu - spotkania na kawę, kolację lub umówienie się na randki. Nie wstydź się, zamieść anons i sprawdź, co będzie dalej. Pamiętaj, że wszystko zależy tylko od ciebie!

Dlaczego został usunięty mój anons randkowy?

Anonse randkowe sprzeczne z regulaminem serwisu są usuwane przez administrację. Prosimy o przestrzeganie regulaminu.

Jak długo będzie widoczny zamieszczony anons randkowy?

Anons randkowy może być widoczny maksymalnie przez 14 dni od jego zamieszczenia. Oznacza to, że jeśli szukasz partnera na najbliższy weekend, anons nie będzie widoczny po zakończeniu weekendu, gdyż nie będzie już aktualny.

Hotline

Dlaczego zniknęła moja wiadomość Hotline?

Wiadomość Hotline sprzeczna z regulaminem serwisu może zostać usunięta przez administrację.

Forum

Czym są tematy na forum?

Tematy na forum są tagami twoich wpisów. Każdy wpis powinien posiadać przynajmniej jeden temat, aby inni użytkownicy mogli go odnaleźć w odpowiedniej kategorii. Wpis może zawierać maksymalnie 5 tematów.

Inne

Jak mogę się odmówić od powiadomień na e-maila?

Jeśli nie chcesz otrzymywać powiadomień na skrzynkę pocztową lub chciałbyś zmienić ich częstotliwość, możesz to zrobić w zakładce „Moje konto“->„Ustawienia“->„Powiadomienia na e-mail“.

Jak mogę się dowiedzieć, gdy mój ulubiony użytkownik się zaloguje?

Możesz otrzymywać powiadomienia, gdy twoi ulubieni użytkownicy logują się w serwisie. Aby je włączyć, należy wejść na profil tej osoby i kliknąć w „Więcej“>„Otrzymaj powiadomienie, gdy użytkownik się zaloguje“. Opcja ta jest dostępna dla użytkowników, którzy wykupili pakiet VIP.

Czy istnieje mobilna wersja Edate.pl?

Tak! Po wejściu na www.Edate.pl z telefonu zostaniesz automatycznie przekierowany na wersję mobilną.

Co się stało z poprzednią wersją Edate.pl?

Stara wersja została zamieniona na nową - mamy nadzieję, że ją polubisz. Jeśli chciałbyś podzielić się swoją opinią lub masz pomysł na udoskonalenie serwisu, prosimy o pisanie na adres [email protected]

Mam kilka pomysłów na udoskonalenie Edate.pl. Komu mogę o nich napisać?

Doskonale. Cenimy wszystkie sugestie naszych użytkowników. Opisać swoje pomysły możesz na adres [email protected]

Czy mogę poinformować administrację, że inny użytkownik portalu łamie przepisy?

Tak, zgłosić użytkownika można po wejściu na jego profil i kliknięciu w „Więcej„->„Zablokuj lub zgłoś“. Prosimy pamiętać o podaniu powodu zgłaszania użytkownika.

Jak się dowiedzieć, kto z użytkowników przeglądał mój profil?

Listę użytkowników, którzy wchodzili na twój profil można znaleźć klikając w „Odwiedzający“ w menu po lewej.

Czym różni się „Anonimowe surfowanie“ i „Ukryj status online“?

Użytkownicy, którzy wykupili pakiet VIP mogą wybrać opcję surfowania anonimowego. Oznacza to, że mogą wchodzić na profile innych użytkowników, nie pozostawiając śladu - nie będą odnotowywani w „Kto mnie oglądał“. Inną dostępną opcją jest ukrycie statusu online - inni użytkownicy nie będą wiedzieli, że dany użytkownik obecnie jest zalogowany w serwisie.